آموزش ویروس نویسی با notepad
بزرگ ترین بانک ویروس


روش اول/ با استفاده ازShortcut در جايي از دسكتاپ خود Right Click كنيد و در بخش New گزينه Shortcut را انتخاب كنيد و در بخش ظاهر شده يكي از دستورات زير را وارد كنيد: 
shutdown -s -t xx -1
windir%system32shutdown.exe -s -t xx% -2 

توضيح: بعد از اينكه Paste كرديد به جاي xx در دستورات بالا مدت زماني را بر حسب ثانيه قرار دهيد تا كامپيوتر پس از آن زمان خاموش شود. سپس Next را بزنيد و براي فايل خود يك نام برگزينيد و كار تمام است!!. 
روش دوم/ به كمكNotepad نت پد را باز كنيد و باز هم يكي از دو دستور بالا را در آن Paste كنيد و حالا فايل خود را با پسوند bat يعني با نامي مثل shutdown.bat سيو كنيدفكر ميكنم تا به حال بايد متوجه شده باشيد كه bat مخفف BatchFile است. براي پادزهر درست كردن براي اين ويروس هم ميتوانيد از دستور زير استفاده كنيد: 
shutdown -a 
و همه مراحل قبل را انجام دهيد. اين دستور هم از هر دو راه فوق قابل اجرا است. حالا ميرسيم به نكات تكميلي در مورد مقالات اين يك هفته: 
خيلي ها سوال ميكنند كه چگونه ميتوان براي BatchFile ها آيكون انتخاب كرد. بايد بگويم يكي از ساده ترين روشها كه به هيچ نرم افزار خاصي نياز ندارد اين است كه شما از BatchFile مورد نظر يك Shortcut بسازيد و براي Shortcut براحتي آيكون انتخاب كنيد و فايل اصلي را Hidden كنيد . 
تا به حال هيچ به اين فكر افتاده ايد كه اگر در كامپيوتري Notepad و Wordpad و Microsoft Word نصب نشده باشد شما اين همه ترفند را كجا ميخواهيد پياده كنيد؟؟؟!!!. آيا ميدانيد هكرها معمولا در محيط متني ديگري بجز اينها اقدام به نوشن برنامه ميكنند؟؟. بله اين محيط متني به نسبت ناشناخته همان اديتور داس Dos Editor است. شما در اين اديتور ميتوانيد كد برنامه ها را ببينيد!. براي وارد شدن به اين محيط وارد داس شويد و تايپ كنيد Edit صبر كنيد!!!قبل از اينكه وارد اين محيط شويد بايد بدانيد بر خلاف محيط بي آزار نت پد محيط Dos Editor بسيار بسيار خطرناك است. هرگونه تغييري كه خواسته يا ناخواسته در متن كد ها بوجود آوريد امكان هيچگونه بازگشت ندارد اينجا از كليدي به نام Undo خبري نيست!! همچنين همه تغييرات بطور خودكار سيو ميشود و هيچگاه موقع خروج از اديتور ازشما سوال نميشود كه Do you want to save changes و همه چيز بطور خودكار ذخيره شده و اگر احيانا كد فايل هاي اصلي سيستم را دستكاري كنيد حتي System Restore و Backup هاي رجيستري هم به دادتان نخواهند رسيد... اما براي اينكه كار با اديتور آشنا شويد و خودتان ترفندي كشف كنيد مطابق زير عمل كنيد: 
1- وارد داس شويد و تايپ كنيد Edit تا وارد اديتور شويد كه صفحه اي آبي رنگ است 
2- از منوي بالاي صفحه File را انتخاب و روي Open كليك كنيد. 
3- به اين مسير برويد:C / WINDOWS و در پنجره سمت چپ دنبال فايلي به نام explorer.scf بگرديد اگر يادتان باشد شما در مقالات قبلي فايل ديگري را نيز با پسوند scf ساخته بوديد... يادتان مي آيد؟؟آيكون Show Desktop بود. 
4- متني كه در آن ميبينيد را عينا درون Notepad وارد كنيد و فايل خود را باهمان پسوند scf سيو كنيد. به اين طريق برنامه explorer.scf بر روي صفحه ظاهر ميشود.. بله شما اولين ترفند خود را خودتان ساختيد!!! به اين وسيله شما ميتوانيد خودتان در Notepad ترفند كشف كنيد!!!! من هم به همين طريق اين ترفندها را براي شما مي نوشتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:"Notpad","Virus,"Balester","ویروس",اموزش",,
ارسال توسط M.R Link & Ramin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 5612
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1